Hoppa till innehåll

Välkommen till Jeepsweden
I vårt forum kan du prata med andra Jeepintresserade och få hjälp med svar på dina frågor, eller kanske hjälpa andra! För att få tillgång till alla funktioner i forumet krävs att du registrerar ett konto hos oss, det är gratis och tar bara ett par minuter! Väl inloggad så kan du: posta nya ämnen, svara på andras ämnen, redigera dina inlägg, skapa en personlig profil, skicka privata meddelanden till dina jeep-kompisar och mycket mer.

Har du redan ett konto? Logga in här, annars klickar du vidare för att skapa ett konto!
Foto

Hyra jeep wrangler?

• Vänligen logga in för att kunna svara
6 svar till detta ämne

stoffel

stoffel

Nykomling

• Medlemmar
  • 3 inlägg
Hej!

Är sugen på en wrangler unlimited och har provat den med 198 hästar,

Men att prova den i 15-20 min är lite kort tid, Och jag jag har inte hittat någon att hyra, skulle vilja ha en wrangler i kanske en vecka eller två.

Någon som har någon idé eller nått tips, eller kanske vill hyra ut en jeep till mig? Bor i värmland

Och är intresserad av den nya med pentastar motor :-)

Mvh Christoffer

Oliverogfar

Oliverogfar

Rookie

• Medlemmar
  • PipPip
  • 195 inlägg
Kolla med Hertz! I norge har dom Wrangler hyrbilar, kanske dom har i Sverige me...

WJTD

WJTD

Guru

• Medlemmar
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 695 inlägg
  • Kön:Man
  • Intressen:Koka kaffe i skogen, foto och Jeep så klart..

Hej!

Är sugen på en wrangler unlimited och har provat den med 198 hästar,

Men att prova den i 15-20 min är lite kort tid, Och jag jag har inte hittat någon att hyra, skulle vilja ha en wrangler i kanske en vecka eller två.

Någon som har någon idé eller nått tips, eller kanske vill hyra ut en jeep till mig? Bor i värmland

Och är intresserad av den nya med pentastar motor :-)

Mvh Christoffer

Fråga dom som säljer Wrangler. Dom kanske har någon demobil att hyra ut.. Vädras det $ kanske du får hyra?!

Jan-Å

Jan-Å

Guru

• Medlemmar
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 602 inlägg
Lånar inte säljarna ut bilar till presumtiva kunder? När jag tog ut Passaten hade jag en av Möllers demobilar från fredag eftermiddag till måndag förmiddag, det räcker ju för att bilda sej en uppfattning om hur bilen är att köra och använda.

Fast det gäller inte Jeep, så din fråga är egentligen onödig, jag hade aldrig kört en Wrangler när jag körde ut JKU:n ur Hedins bilhall när jag hämtade den :P det syns ju lång väg att den är perfekt att äga B) B)
Jeep Club Sweden #703

ZJ 97a, 5,2
+4,5"RE Superflex höjd ca 6", D30hp, D44 med K-link, 33or, warn 9,5xp

JKU -12 Black Edition

stoffel

stoffel

Nykomling

• Medlemmar
  • 3 inlägg
Ska maila jeep sverige och höra vad dom säger :-)

jronnblom

jronnblom

Rookie

• Medlemmar
  • PipPip
  • 78 inlägg

Fast det gäller inte Jeep, så din fråga är egentligen onödig, jag hade aldrig kört en Wrangler när jag körde ut JKU:n ur Hedins bilhall när jag hämtade den :P det syns ju lång väg att den är perfekt att äga B) B)

Haha, jag hade heller aldrig kört en Wrangler innan jag hämtade min JKUR :D

-J

Urban.N

Urban.N

Användare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 337 inlägg
Köp en, du kommer iallafall inte vilja lämna tillbaka den :rolleyes:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar