Hoppa till innehåll

Välkommen till Jeepsweden
I vårt forum kan du prata med andra Jeepintresserade och få hjälp med svar på dina frågor, eller kanske hjälpa andra! För att få tillgång till alla funktioner i forumet krävs att du registrerar ett konto hos oss, det är gratis och tar bara ett par minuter! Väl inloggad så kan du: posta nya ämnen, svara på andras ämnen, redigera dina inlägg, skapa en personlig profil, skicka privata meddelanden till dina jeep-kompisar och mycket mer.

Har du redan ett konto? Logga in här, annars klickar du vidare för att skapa ett konto!
Foto

trasig fördelningslåda 249

• Vänligen logga in för att kunna svara
1 svar till detta ämne

Alan

Alan

Rookie

• Medlemmar
  • PipPip
  • 59 inlägg
Jag håller på att byta fördelningslåda på min JEEP men behöver axeln en gammal 249 låda att ta delar från för att göra klart min renovering.
Ring mig gärna 076 185 45 52 Då det är lite panik då bilen måste flyttas på inom kort och jag får inte tag i någon fördelningslåda.

offroader

offroader

Forumberoende

• Medlemmar
  • PipPipPipPip
  • 563 inlägg
  • Kön:Man
  • Intressen:Offroad, MTB

Jag håller på att byta fördelningslåda på min JEEP men behöver axeln en gammal 249 låda att ta delar från för att göra klart min renovering.
Ring mig gärna 076 185 45 52 Då det är lite panik då bilen måste flyttas på inom kort och jag får inte tag i någon fördelningslåda.

Jag har en, hör av dig!
Finns i Stockholm (Lidingö).
/070-666 38 97

/Micke
GC -94 under ombyggnad

"RESPECT THE ELEMENTS - BUT CHALLENGE THEM"

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar