Hoppa till innehåll

Välkommen till Jeepsweden
I vårt forum kan du prata med andra Jeepintresserade och få hjälp med svar på dina frågor, eller kanske hjälpa andra! För att få tillgång till alla funktioner i forumet krävs att du registrerar ett konto hos oss, det är gratis och tar bara ett par minuter! Väl inloggad så kan du: posta nya ämnen, svara på andras ämnen, redigera dina inlägg, skapa en personlig profil, skicka privata meddelanden till dina jeep-kompisar och mycket mer.

Har du redan ett konto? Logga in här, annars klickar du vidare för att skapa ett konto!
Foto

Sprängskiss, hjulhus höger bak

• Vänligen logga in för att kunna svara
1 svar till detta ämne

Fredrik Tell

Fredrik Tell

Nykomling

• Medlemmar
  • 11 inlägg
  • Kön:Man
  • Intressen:Jeep Wrangler
Någon som vet om det finns sprängskisser på nätet? Blir så mycket enklare att förklara saker och ting om man har en sådan.
Har en Jeep Wrangler TJ 04:a och det är framför allt skisser för kaross delar som jag letar efter...

Mitt "problem" är egentligen att jag upptäckte en buckla i hjulhuset höger bak när sommarsulorna åkte på första gången i min ägo för ett tag sedan. Inget som egentligen hindrar mig från att ta mig fram men tänkte få det fixat.  Det verkar vara en stor plastkåpa men jag hittar inga företag som säljer nya sådana. Någon som vet något om detta plastskydd och vart man kan få tag i en sådan billigt?
Black Wrangler
En bil för alla årstider!

jonthee

jonthee

Rookie

• Medlemmar
  • PipPip
  • 126 inlägg
Vi har sprängskisser till nästan alla Mopar-bilar på USAbilforum =)

Mvh
USAbilforum.se

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar