Med tanke på gårdagens "bortplockning" av tråd med hänvisning till att jag brutit mot forumreglerna av dom inblandade , så kopierade jag hela tråden i sin helhet innan den försvann.
Jag ska nu ta kontakt med en jurist i forumetik för att ta reda på ifall jag enligt dessa regler brutit mot några .
Detta gör jag av eget intresse då jag själv har en liten hemsida med ett miniforum på.
Det ska m.a.o bli mycket intressant att få reda på fakta ist för några forum medlemmars synpunkter på att jag brutit mot dom(Pratar inte om dig Micke) !
Vad jag förstår så får man själv sätta ribban lite var man vill att den ska ligga , så länge det inte är några uppenbara snedsteg av reglerna.
Man bestämmer också själv (som Admin) vilken ton det ska vara på ens eget forum.Vilket jag har full förståelse för.
Men att varje gång klippa ut och klistra in reglerna så fort jag diskuterar med någon , gör att jag vill ta reda på om det verkligen är jag som gjort fel.
Det är ju väldigt nyttigt för mig och andra att få reda på vad som är tillåtet eller inte att skriva på ett forum , i ett land som har yttrandefrihet.
Har jag felat någonstans är jag inte sämre än att jag ber om ursäkt och har då gått ur det hela med nya kunskaper om hur man ska kommunicera och vad det är som gäller.
Om det inte skulle vara på det viset , så kommer jag att använda den tråden som försvann som ett exempel på vad vissa tycker är fel men som fortfarande håller sig till reglerna över vad man får skriva och inte skriva.
Återkommer i ämnet !!
MVH // Tommy (Korvgubben)
PS.
Man blir aldrig för gammal för att lära sig något nytt.

Logga in
Registrera
Hjälp
Den här tråden är stängd

Till toppen av sidan
Citera flera