• Announcements

• MickeAdmin

Vi behöver DIN hjälp att fylla träffkalendern!   05/14/2016

Att ha koll på alla träffar runt om i vårt avlånga land kan vara svårt, om inte omöjligt. Därför behöver vi DIN hjälp med att uppdatera träffkalendern! Posta gärna Era trips i "träff-forumet" så uppdaterar en administratör kalendern med informationen. Have fun out there! :-)
Sign in to follow this  
Followers 0
Whistler

Skrotad TJ

8 posts in this topic

Hade Jeepen varit smälld på "rätt sätt" kunde jag tänka mig axlarna för att få en bättre utväxling... dock ser det ut som om framaxeln fått sig en smäll :D

MEN, skrotarna håller i regel rövarpriser! Har tidigare varit på jakt efter en Dana 44 till min TJ, HERREGUD vilka pengar dom begärde.

//Lasse

0

Mejlade han innan och hörde vad han skulle ha för växellådan. Han ville ha 13k för den, så jag sade nope...

0

skrotarna håller i regel rövarpriser!

Japp, jag mailade också ang lite "bra att ha" grejor men med de priserna så fick det vara...

0

Jag ska inte försvara skrotarnas priser men dom brukar ofta vara halva nypriset.......

Vem som är dom värsta ockrarna vet jag inte... :roll:

0

Hade Jeepen varit smälld på "rätt sätt" kunde jag tänka mig axlarna för att få en bättre utväxling... dock ser det ut som om framaxeln fått sig en smäll :D

MEN, skrotarna håller i regel rövarpriser! Har tidigare varit på jakt efter en Dana 44 till min TJ, HERREGUD vilka pengar dom begärde.

//Lasse

Ja :shock: jag frågade efter samma bakaxel hos bla en firma strax söder om den stora avlånga sjön och de skulle ha 15000 cirka för denna guldklimp?!

0

Hej, skulle behöva burken som sitter ovanpå insuget på en 2.5 motor och även luftfilterhuset. eller om någon har ett tips var det kan finnas en skrotad tj 2.5L.

0