• Announcements

• MickeAdmin

Vi behöver DIN hjälp att fylla träffkalendern!   05/14/2016

Att ha koll på alla träffar runt om i vårt avlånga land kan vara svårt, om inte omöjligt. Därför behöver vi DIN hjälp med att uppdatera träffkalendern! Posta gärna Era trips i "träff-forumet" så uppdaterar en administratör kalendern med informationen. Have fun out there! :-)
Sign in to follow this  
Followers 0
Jonte_malmö

Grand Cherokee 3.1TD 2001

6 posts in this topic

Har lite mycket bilar för tillfället, så jag tänkte se om nån är intresserad av en fin WJ?

img-1134.JPG

Svart, svart helskinn, kall fungerande ECC, "allt" i el/utrustning. Quadra-Drive NV247 fördelningslåda, dvs med mekaniskt låst lågväxel och Vari-Lok diffbroms både fram & bak. Tar sig fram riktigt bra. 2" BB och spacers. Yokohama Geolander 255-65-17 som nya. Ca 23'000 mil. Obesiktad sen 2016, men det enda jag kan tänka mig behöver fixas är att handbromsen tar dåligt. Förberedd för LB-reg, bortplockade baksäten och lastgaller medföljer (Dyr skatt som personbil,tanken var att fixa detta och reg.besikta, men har för många projekt  8) ). Släpvagnsvikt 3360kg på BE, 995kg på B. Perfekt dragbil och perfekt vinterbil DD. Regnr: CML387

Tänkt nånstans kring 20'000.

0

Öppen för bud/bytesförslag, tex. bakjulsdriven bruksis (Vo240/740/940/BMW/MB/ChS10).

0

Slumpar iväg denna nu då jag inte har plats. Inte besiktad sedan 2016, p-bromsen tar riktigt dåligt men ska nog gå att fixa om man jids. Allt annat funkar 100, bla. iskall AC. 2" BB och fina däck. 5000 eller nått byte, helst ingen bil. Besiktad och i trafik är det en riktigt fin bil, dock dyr skatt. Tycker det är synd att den går till skroten bara för att jag inte har plats/ork...:unsure:

Edited by Jonte_malmö
0