Sign in to follow this  
Followers 0
pattho0

XJ Vinterdäck, Skinnstolar, Lastgaller, Bladfjädrar

8 posts in this topic

Hej, jag rensar lite. Allt är till Jeep Cherokee XJ 84-01.

Dubbade vinterdäck Cooper Discoverer 235/75-15 med 9-10mm mönsterdjup på originalfälgar. Dem har rullat ett par hundra mil en vinter. Ett av däcken är skadat men funkar, en fjäder har nött mot insidan. 1000kr

Elframstolar och baksäte i skinn. Slitagemärke på förarstolens ryggstöd annars i bra skick utan skador. Jag gav 1000kr och skulle vilja ha igen pengarna...

Lastgaller för lastbilsregistrering komplett med fästen. Lätt att montera i och ur bilen. 500kr.

Ett par originalbladfjädrar i bra skick. Innan dem byttes ut mot höjningsfjädrar var det bra stuk på bilen. 500kr.

Prylarna finns utanför Fjärdhundra/Enköping. Naturligtvis säljs allt billigare om du är trevlig och tar alltihopa...

Länkar till blocket med bilder:
https://www.blocket.se/uppsala/Jeep_Cherokee_dubbade_vinterdack_235_75_15_72752198.htm?ca=10&w=1

https://www.blocket.se/uppsala/Jeep_Cherokee_Lastgaller__saten__bladfjadrar_72752457.htm?ca=10&w=1

0

Jag är bra sugen på skinninredningen, men har kanske en uppsättning på G närmare hem.

Ska klura lite :)

Edited by Theo
1

Nu är vinterdäcken sålda till en annan trevlig köpare.

Kom och köp skinnstolarna och lastgallret!

0

Kom och köp elstolar och baksäte i skinn, lastgallret är också kvar!

0

Elmanövrerade skinnstolar och skinnbaksäte finns kvar, lastgallret också. Ge mig ett bud!

0

Sent ute men du kanske fortfarande har kvar lastgallret? Om det nu passar bakom baksätet.

0