rubiconjeep

I dag har jag ....

4,005 posts in this topic

Fått sladd på biltrailern lastad med till-salu-jeepen i en våt kurva på avfarten från motorvägen, spännande... :blink:

0

Har varit med om samma sak med en Sukka på bilsläpet.

Fick svälja några gånger extra efter detta.

Även andhämtningen kom så småning om igång.

0

Jag är mer intresserad av andhämtningen och pulsen på bakomvarande förare då min backspegel visade oroväckande vinklar på trailer och på den den k-hämmarbefriade jeepen... En film på det vore väldigt intressant att få sett... :o

Jag reagerade nog mindre känslomässigt än kollegan i passagerarsätet som sade sig känna sladden genom sätet ( bilen drogs i sidled något av trailern ), och mer reaktivt för att häva sladden och den potentiella voltningen.

Noterbart är också att jag nu har en högbyggd trailer, med ca, 2,2Ton jeep på.

Edited by Iznogoud
0

Upptäckte att jag kört sönder dragkroken på skogsjeepen, eller rättare sagt låsvredet som låser den demonterbara kroken.

Typiskt när jag för en gångs skull ska dra släp med den. Gick att svetsa men det gillas ju inte av bilprovningen.

Fick också bekräftat att jag finns på christers telefonblocklista då jag kom på honom med händer, armbågar och båda fötterna i syltburken då jag inte kunde ringa honom trots att han stod 1M från mig. Vid noggrannare rotande i hans telefon fick han "avblockera" mig...

Det är ju det jag hävdat hela tiden, jag är/var blockad av honom, taskmört :angry:

0

2 timmar sedan, Iznogoud said:

Upptäckte att jag kört sönder dragkroken på skogsjeepen, eller rättare sagt låsvredet som låser den demonterbara kroken.

Typiskt när jag för en gångs skull ska dra släp med den. Gick att svetsa men det gillas ju inte av bilprovningen.

Fick också bekräftat att jag finns på christers telefonblocklista då jag kom på honom med händer, armbågar och båda fötterna i syltburken då jag inte kunde ringa honom trots att han stod 1M från mig. Vid noggrannare rotande i hans telefon fick han "avblockera" mig...

Det är ju det jag hävdat hela tiden, jag är/var blockad av honom, taskmört :angry:

Om du skulle ha slut på dragkrokar så kan jag skicka en med bussgods..

0